Kan jeg bytte betalingsdato?

Dagen du starter din Viaplay-pakke blir din betalingsdato hver måned. Om du skulle ønske å bytte betalingsdato kan du gjøre det ved å kontakte vår kundesupport den dagen du vil at trekket skal gjennomføres.

Når du kontakter oss stenger vi ned din aktive pakke, som fører til av pengene for de resterende dagene i måneden sendes tilbake til deg. Om du for eksempel har den 14. som betalingsdato hver måned og kontakter oss for å bytte den 25., så vil pengene for de resterende dagene bli refundert. Det vil si fra den 25. til den 14. nestkommende måned.

Når pakken er stengt ned er det fritt fram for deg å gjøre en ny bestilling, ettersom dagen du starter ditt abonnement på blir din nye betalingsdato hver måned.

For å være sikker på at din forespørsel om å bytte betalingsdato behandles av oss samme dag er det best å kontakte oss på telefon. Du når vår supporttelefon på nummer 69 50 81 51. Telefonlinjene har åpent mellom klokken 13:00 og 21:00 på hverdager og klokken 12:00 og 19:00 i helger.

Du kan også sende oss en privat melding på får Facebookside der vi arbeider hardt for å holde svartiden så lav som mulig.

Var denne artikkelen til hjelp?
2