Rabatten kan ikke innløses

Opplever du problemer med en rabattkode? Her nedenfor har du noen tips og triks du kan prøve.

Abonnement

  1. Forsikre deg at du har valgt riktig pakke i kjøps-prosessen, les mer her.
  2. Bruker du en mobil enhet for å løse inn koden? Prøv å gjøre det via en datamaskin i stedet.
  3. Opplever du problemer via nettsiden så kan du prøve å bytte nettleser, vi anbefaler Google Chrome eller Mozilla Firefox.
  4. Får du melding om regionsblokkering? Det kan komme av at du ikke befinner deg i det landet som koden er utstedt i, eller at din IP-adresse ikke er lokalisert i Norge, om dette er tilfelle les mer her.
  5. Er du eksisterende eller har tidligere vært kunde? Kontroller at verdikoden gjelder for eksisterende kontoer, dette fordi noen tilbud er forbeholdt nye kunder.

Leiefilm

  1. Lurer du på hvordan man går fram, les mer her.
  2. Bruker du en mobil enhet for å løse inn koden? Prøv å gjøre det fra en PC/Mac i stedet.
  3. Forsikre deg at du har valgt en leiefilm og ikke en kjøpefilm, du finner filmene i Store. Forskjellen merker du på prisen (99 kr – 169) samt at det står i tittelen, f.eks. «FILMENS TITTEL (Kjøp)».
  4.  Opplever du problemer via nettsiden så kan du prøve å bytte nettleser, vi anbefaler Google Chrome eller Mozilla Firefox.
  5. Merk deg at du må ha et betalingskort registrert for at bestillingen skal gå igjennom. Du blir naturligvis ikke debitert når du har en rabattkode.
Var denne artikkelen til hjelp?
0