Trenger du hjelp?

Søk i våre spørsmål og svar om Viaplay!

Du kan også lete iblandt Vanlige spørsmål & svar nedenfor.

Dine enheter

Du kan ha opptil fire enheter registrert på din konto, og en enhet kan for eksempel være en datamaskin, mobiltelefon, nettbrett, spillkonsoll eller Smart TV. Skulle det være slik at du har oppnådd maksimalt antall enheter, så vil du bli møtt av en melding som understreker nettopp det.

Det er mulig å fjerne en av dine registrerte enheter hver tredje måned. For å fjerne en av de registrerte enhetene så er det bare å ta kontakt med oss så vil vi hjelpe deg. Klikk på den røde knappen «Kontakt oss» til høyre på siden.

Om du har sett på Viaplay hos en kompis og glemt å logge ut kan du bytte passordet ditt via nettsiden vår. Når du har gjort dette vil kontoen logges ut av samtlige enheter innen 24 timer. Endre passordet ditt her.

Om du vil så kan du ha to sendinger i gang samtidig, men skulle du starte opp en tredje sending så vil det i stedet dukke opp en melding om dette.

Klikk på denne linken hvis du vil se en komplett liste over de enhetene som vi har støtte for per dags dato.

Var denne artikkelen til hjelp? 25
Kontakt oss