Feilkode 1001 på Samsung Smart TV

Om du får feilkode 1001 på din Samsung TV når du bruker Viaplay-appen så anbefaler vi at du tester følgende steg:

  • Sjekk status på din Internett-kobling via innstillinger på din TV. Om oppkoblingen ikke finnes, koble din WiFi til TV-en på nytt igjen.
  • Tving avslutning av Viaplay-appen. Vanligvis kan du trykke på returknappen (pilen) til appen slås av og du kommer tilbake til app-menyen.
  • Skulle ingen av de ovenstående stegene fungere, gjør en omstart av TV-en ved å trykke på Start-knappen til du ser Samsung-logoen på skjermen. Om det ikke hjelper med knappen, dra kabelen ut av stikkontakten i et par minutter og start TV-en igjen.

Skulle problemet forsette etter disse stegene, ta gjerne kontakt med kundeservice

Kontakt oss

Select your region and language

Recommended for you

Norsk

All our regions and languages

Denmark
Netherlands
Finland
Poland
Iceland
Sweden
Norway
United Kingdom