Trenger du hjelp?

Søk i våre spørsmål og svar om Viaplay!

Du kan også lete iblandt Vanlige spørsmål & svar nedenfor.

Feilkode 1001 på Samsung Smart TV

Om du får feilkode 1001 på din Samsung TV når du bruker Viaplay-appen så anbefaler vi at du tester følgende steg:

  • Sjekk status på din Internett-kobling via innstillinger på din TV. Om oppkoblingen ikke finnes, koble din WiFi til TV-en på nytt igjen.
  • Tving avslutning av Viaplay-appen. Vanligvis kan du trykke på returknappen (pilen) til appen slås av og du kommer tilbake til app-menyen.
  • Skulle ingen av de ovenstående stegene fungere, gjør en omstart av TV-en ved å trykke på Start-knappen til du ser Samsung-logoen på skjermen. Om det ikke hjelper med knappen, dra kabelen ut av stikkontakten i et par minutter og start TV-en igjen.

Skulle problemet forsette etter disse stegene, ta gjerne kontakt med kundeservice

Var denne artikkelen til hjelp? 2
Kontakt oss