Trenger du hjelp?

Søk i våre spørsmål og svar om Viaplay!

Har du problemer med registrering av nytt kort? Les mer her.

Vi har lagt merke til at noen kunder kan oppleve problemer med registrering av nytt betalingskort, som betyr at når du registrer et kort så får du kanskje en feil som f.eks at kortet ikke kan registreres eller at kortet du har lagt inn er utenlandsk.

Vi undersøker dette for øyeblikket.

Om du har problemer med å registre nytt kort så kan du alltids prøve disse tipsene som kan hjelpe deg at løse problemet:

  • Sørg for at kortet du registrer er et Visa eller Masterkort
  • Sørg for at kortet er åpent for nettkjøp
  • Sørg for at kortet er utgitt av en Norsk bank.
  • For Visa-kort behøver »Verified by Visa» være aktivert, alternativt »MasterCard Secure Code» for MasterCard-kort. Kontakt banken din eller undersøk på egen hånd i nettbank ved usikkerhet rundt dette. 
  • Prøver du å gjennomføre bestillingen fra en mobil enhet, prøv gjerne gjennom en data istedenfor. Om du allerede bruker en data, prøv en annen nettleser.
Var denne artikkelen til hjelp? 3
Kontakt oss