Trenger du hjelp?

Søk i våre spørsmål og svar om Viaplay!

Du kan også lete iblandt Vanlige spørsmål & svar nedenfor.

Hvordan bytter jeg/sier opp min pakke gjennom iTunes?

Bytte pakke

Om du er kunde igjennom iTunes og vil bytte pakke må du først avslutte det abonnementet som er aktiv i dag. Når abonnementet har utløpt kan du aktivere din nye pakke som skal gjelde for fremtiden. For å avbryte det nåværende abonnementet og få muligheten til å aktivere en ny pakke, gjør følgende:

  1. Logg inn på iTunes og klikk på Konto, velg deretter vis min konto
  2. Scroll ned til instillinger og klikk på administrer til høyre
  3. Velg det abonnementet du vil administrere (Viaplay) og slå av automatisk fornyelse.

Det nåværende abonnementet vil bli avsluttet etter at den betalte perioden er utgått, og deretter kan man velge en ny pakke. Det innebærer at du kan først aktivere en ny pakke etter at ditt nåværende pakke hos iTunes har løpt ut. Om du ønsker å bestille et annet abonnement enn den du har idag omgående, da anbefaler vi at du oppretter en ny brukerkonto og bestiller ønsket pakke direkte på våre hjemmesider for å kunne begynne å se umiddelbart.

Si opp pakke

For å avbryte det nåværende abonnementet, gjør følgende:

  1. Logg inn på iTunes og klikk på Konto, velg deretter vis min konto
  2. Scroll ned til instillinger og klikk på administrer til høyre
  3. Velg det abonnementet du vil administrere (Viaplay) og slå av automatisk fornyelse.

Abonnementet vil avsluttes etter den betalte perioden er ferdig. Når du stopper fornyingen ser du hvilken dag pakken stenges ned.

Var denne artikkelen til hjelp? 52
Kontakt oss