Viaplay gjennom en TV-leverandør

Viaplay er inkludert uten ekstra kostnad som en del av kanalpakker fra mange forskjellige TV-leverandører. Hvis du ikke er sikker på om Viaplay er inkludert for deg, anbefaler vi at du sjekker med din leverandør. Innholdet du får tilgang til speiles av det innholdet du har kjøpt hos TV-leverandøren din. Mange pakker gir deg også muligheten til å se dine TV-kanaler på Viaplay.

Legg merke til at du må kontakte TV-leverandøren din hvis du vil gjøre endringer i pakken din. 

Kom igang med Viaplay

Du kan aktivere pakken din på signup.viaplay.no. Velg leverandøren din fra listen, og fyll inn informasjonen som blir etterspurt.  Om du ikke kan finne din TV-leverandør betyr det at vi ikke har en samarbeidsavtale med dem per dags dato, og da kan du såklart  registrere deg med en av våre ordinære abonnementspakker i steden. Dette kan du lese mer om i artikkelen Kom igang med Viaplay

Epostadressen som du skriver inn blir ditt brukernavn på Viaplay som du bruker til å logge inn med. Du kan bruke en eksisterende Viaplay-konto, eller du kan starte en ny. 

I det siste steget får du se hvilket innhold som er inkludert for deg. 

Legg merke til at allerede eksisterende Viaplay-abonnementer ikke blir sagt opp automatisk når du registrerer deg som partnerkunde. Du kan si opp abonnementet på Kontooversikten din, se instruksjoner her

 

Se dine TV-kanaler på Viaplay

Kanalene er tilgjengelige på vår nettside via PC og Mac, samt i våre apper på de fleste plattformer. For en bedre oversikt over hvilke plattformer du kan se kanaler fra, les mer her under fanen «Kanaler».

Du kan se live eller starte om et program fra begynnelsen opp til 48 timer senere, med unntak av visse kanaler og TV-program som vi pga. manglende rettigheter ikke får vise i reprise.

Utvalget du har tilgang til i menyen «Kanaler» speiler ditt TV-abonnemnet. For mer informasjon om dette anbefaler vi at du tar kontakt med din TV-leverandør.

Hvordan kan jeg endre abonnementet mitt?

Siden du får abonnementet ditt igjennom en TV-leverandør, er det kun leverandøren som kan gjøre endringer i abonnementet ditt. Ta kontakt med din leverandør hvis du vil gjøre endringer i abonnementet, når det er gjort vil endringene også synes i tilgangen din på Viaplay.

Kontakt oss

Select your region and language

Recommended for you

Norsk

All our regions and languages

Denmark
Netherlands
Finland
Poland
Iceland
Sweden
Norway
United Kingdom