Trenger du hjelp?

Søk i våre spørsmål og svar om Viaplay!

Du kan også lete iblandt Vanlige spørsmål & svar nedenfor.

Hvorfor får jeg en melding om at to strømmer allerede vises på Viaplay?

Din konto hos Viaplay er personlig og per dags dato har du mulighet til å spille av to forskjellige strømmer samtidig, uansett om du ser på serier, filmer eller sportssendinger. Det betyr at om du har to strømmer i gang og forsøker å starte en tredje, kommer du til å få frem en melding som ber deg avslutte en av dem.

Om meldingen fortsatt dukker opp etter at du har avsluttet en av strømmene samt prøvd å starte den igjen anbefaler vi at du logger ut og logger inn igjen på din Viaplay-konto – prøv så på nytt å starte den sendingen du vil se.

Om du har sett på Viaplay hos en kompis og glemt å logge ut kan du bytte passordet ditt via nettsiden vår. Når du har gjort dette vil kontoen logges ut av samtlige enheter innen 24 timer. Endre passordet ditt her.

Var denne artikkelen til hjelp? 121
Kontakt oss