Trenger du hjelp?

Søk i våre spørsmål og svar om Viaplay!

Du kan også lete iblandt Vanlige spørsmål & svar nedenfor.

Lydproblemer PlayStation 3

Etter den nyeste oppdateringen til Play Station 3 har enkelte opplevd at de har mistet lyden i Viaplay-appen. Løsningen under er testet og har løst dette for mange brukere, så gjerne test dette!

Når din Play Station 3 er avskrudd:

1. Hold inne PÅ-knappen på konsollen (Ikke kontrollen) til du hører to bip-lyder.
2. Velg HDMI som lyd og og bilde.
3. Gå Innstillinger > Lyd innstillinger > Audio utdata innstillinger.
4. Velg HDMI også Manuelt.
5. Fjern alle alternativene som inneholder «Dolby» og «DTS2».
6. Skru på alle alternativene for «Lineær PCM 2» samt «AAC»
7. Gå til høyre og velg «Bekreft»
8. Start din Play Station på nytt også prøver du Viaplay-appen igjen.

Merk at om din konsoll er koblet opp mot et HiFi-system eller noe lignende, må denne enheten være konfigurert for PCM-lyd. De fleste enhetene gjør dette automatisk, men det er det ingen garanti for.

Skulle du fortsatt ikke få lyd på din Play Station, kan du gjerne kontakte oss så vi kan ta en nærmere titt på problemet.

Var denne artikkelen til hjelp? 20
Kontakt oss