Trenger du hjelp?

Søk i våre spørsmål og svar om Viaplay!

Manglende undertekster på Samsung Smart TV-modell år 2020

Vi undersøker for øyeblikket årsaken til at noen kunder med Samsung Smart TV av årsmodell 2020 ikke kan aktivere teksting på Viaplay.

En kommende oppdatering av Viaplay-appen på TV-en din vil fikse denne feilen.

Har du problemet ovenfor:

Først, prøv å oppdatere programvare og tilbakestille SmartHub på TV-en. Hvis feilen vedvarer, er feilen ennå ikke utbedret.

Slik oppdaterer du programvare på Samsung TV

 

  • Trykk på menyknappen på fjernkontrollen. (Hvis du bruker Smart remote, trykker du på tastaturknappen øverst og fjernkontrollen vises på skjermen)
  • Velg Support nederst på menyen
  • Trykk på Oppdater programvare
  • Velg Onlineoppdatering (ikke USB)
  • Nå ser TV-en etter en ny versjon
  • Velg Oppdater hvis det er en ny versjon

TV-en slås automatisk av og starter på nytt etter at oppdateringen er fullført.

Slik tilbakestiller du SmartHub på din Samsung TV

 

  • Trykk på menyknappen på fjernkontrollen. (Hvis du bruker Smart remote, trykker du på tastaturknappen øverst og fjernkontrollen vises på skjermen)
  • Velg Support nederst på menyen
  • Trykk på selvdiagnose
  • Trykk på Tilbakestill SmartHub

TV-en sletter nå alle appene dine. For å begynne å installere appene dine automatisk, gå til hjemmesiden og godta bruksvilkår.

Var denne artikkelen til hjelp?
Kontakt oss