Trenger du hjelp?

Søk i våre spørsmål og svar om Viaplay!

Manglende undertekster på Samsung Smart TV-modell år 2020

Noen brukere har opplevd problemer med undertekster på Samsung Smart TV – modell år 2020. Dette skal nå ha blitt løst. Har du fortsatt problem får du gjerne prøve å oppdatere TV-en din samt tilbakestille Smart Hub.

Slik oppdaterer du programvare på Samsung TV

 

  • Trykk på menyknappen på fjernkontrollen. (Hvis du bruker Smart remote, trykker du på tastaturknappen øverst og fjernkontrollen vises på skjermen)
  • Velg Support nederst på menyen
  • Trykk på Oppdater programvare
  • Velg Onlineoppdatering (ikke USB)
  • Nå ser TV-en etter en ny versjon
  • Velg Oppdater hvis det er en ny versjon

TV-en slås automatisk av og starter på nytt etter at oppdateringen er fullført.

Slik tilbakestiller du SmartHub på din Samsung TV

 

  • Trykk på menyknappen på fjernkontrollen. (Hvis du bruker Smart remote, trykker du på tastaturknappen øverst og fjernkontrollen vises på skjermen)
  • Velg Support nederst på menyen
  • Trykk på selvdiagnose
  • Trykk på Tilbakestill SmartHub

TV-en sletter nå alle appene dine. For å begynne å installere appene dine automatisk, gå til hjemmesiden og godta bruksvilkår.

Var denne artikkelen til hjelp? 6
Kontakt oss