Trenger du hjelp?

Søk i våre spørsmål og svar om Viaplay!

Du kan også lete iblandt Vanlige spørsmål & svar nedenfor.

Retningslinjer på sosiale medier

Vi synes at det er en selvfølge å være tilgjengelige der våre kunder er, og sosiale medier gir oss en unik mulighet til å raskt og enkelt besvare spørsmål, ta imot tilbakemeldinger og å fortelle mer om tjenesten.

Alle tilbakemeldinger er viktige for oss,og derfor tar vi imot alle spørsmål, synspunkter og ønsker med åpne armer. Alle innspill er like velkommne, uansett om du er misfornøyd, eller om du vil rett og slett bare vil fortelle om en serie som det er umulig å legge ifra seg. Vi setter pris på at dere tar dere tid til å skrive inn.

Igjennom vårt nærvær på sosiale medier ønsker vi å bidra til en positiv og vennlig atmosfære. Om et innlegg eller en kommentar går over grensen for hva som vi anser som god nettetikette kommer vi til å ta bort innlegget. Gjentagende innlegg fra samme bruker kan lede til at brukeren får en advarsel eller blokkeres fra siden. Når en blokkering gjennomføres forsøker vi også å ta kontakt med brukeren for å gi en forklaring om hvorfor vi valgte å gjøre dette.

Om du ønsker å rapportere et innlegg, eller om du har andre spørsmål rundt våre rettningslinjer for sosiale medier, ber vi dig kontakte oss gjennom å trykke på den røde knappen «Kontakt oss» til høyre på siden.

Var denne artikkelen til hjelp?
Kontakt oss